Narudžba
Status narudžbe primit ćete e-mailom. Tu ćete pronaći sve važne informacije.
Odmah nakon obrade narudžbe primit ćete automatski generiran e-mail s linkom za praćenje narudžbe.
Niste dobili e-mail? Provjerite je li e-mail u mapi neželjene elektronske pošte.
Također možete redovito provjeravati stanje narudžbe na www.deko.hr/moja-narudzba ili putem ikone paketa.
Procijenjeno vrijeme dostave je 7-10 radnih dana.
Vrijeme dostave također ovisi o vrsti proizvoda koji ste naručili. Neki su proizvodi veći ili teži nego obično, što znači da im je potrebno malo duže za dostavu.
Primit ćete automatski generiranu e-poštu koja uključuje poveznicu za praćenje i podatke o dostavljaču čim artikl bude otpremljen.
Žao nam je što niste dobili svoju narudžbu. Moguće je da niste bili kod kuće kad vam je dostavljač pokušao isporučiti pošiljku. Možda su je ostavili kod susjeda ili u centru za pošiljke.
Putem poveznice za praćenje možete vidjeti kamo je vaša pošiljka dostavljena. Dostavljač obično ostavi i ceduljicu.
Molimo, obratite se našoj službi za korisnike ako vaša pošiljka još uvijek nedostaje, a niste primili nikakvu ceduljicu od dostavljača.
Služba za korisnike
prodaja@deko.hr
U vrlo rijetkim slučajevima ne možemo isporučiti proizvod i trebamo otkazati narudžbu.
Najčešći razlozi su:
- Predmet nema na skladištu
- Naš prodavač nije mogao potvrditi vašu narudžbu
- Podaci o adresi su nejasni ili netočni
Željeli bismo vam poslati narudžbu što je prije moguće. Ponekad to može značiti da se narudžba šalje u više paketa.
U portalu za praćenje možete provjeriti status vaše narudžbe i više paketa. Portal za praćenje ažurira se u roku od 72 sata.
Budući da smo online poslovanje, naše se cijene mijenjaju kao rezultat tržišnih kretanja, zaliha i potražnje kupaca. Zato nažalost, ne možemo to izbjeći i ne možemo vam ponuditi povrat novca kada se to dogodi.
Ako želite otkazati narudžbu, pošaljite nam kratki e-mail na adresu prodaja@deko.hr. Naša služba za korisnike rado će vam pomoći u ovom slučaju.
Za povrat cjelokupnog iznosa važno je vratiti proizvod u izvornom stanju. Drugim riječima, možete pogledati produkt, ali ne i koristiti isti (na primjer, ne smijete koristiti tavu za prženje i vratiti je).
Povrat je BESPLATAN ako slijedite naš postupak povrata i koristite naš paket usluga za povratak. Ako koristite drugog prijevoznika za vraćanje stavke, ne možemo vratiti trošak transporta.
Jamstvo
Standardno zakonsko jamstvo od 2 godine odnosi se na sve proizvode koje prodaje Deko.hr
Imate pravo na pouzdan proizvod koji odgovara opisu. Proizvod je neispravan ako je nepotpun, oštećen ili razbijen, ili ako ne radi pravilno ili se ne može upotrebljavati onako kako opisuje prodavač.
Vi kao kupac imate obvezu istražiti, što znači da se očekuje da pitate prodavača je li proizvod prikladan za vašu predviđenu uporabu.
Ako dobijete nepouzdan proizvod, imate pravo na besplatan popravak ili novi proizvod. Ne možete uvijek birati između besplatnog popravka ili novog proizvoda jer Dekoracija.hr zadržava pravo na ponudu popravka.
Ako se problem s jamstvom dogodi u razumnom vremenskom okviru, pod uvjetom da je proizvod upotrijebljen u predviđenu svrhu, Deko.hr riješit će problem za vas. Imajte na umu da oštećenje uzrokovano vremenskim uvjetima nije pokriveno jamstvom.
Molimo, obratite se našoj korisničkoj službi radi podnošenja jamstvenog zahtjeva; ako je problem pokriven standardnim zakonskim jamstvom, Deko.hr će riješiti vaš problem nudeći vam najprikladnije rješenje, bilo isporukom zamjenskih dijelova, djelomičnim povratom novca ili potpuno novim proizvodom.
Budući da smo online poslovanje, naše se cijene mijenjaju kao rezultat tržišnih kretanja, zaliha i potražnje kupaca. Zato nažalost, ne možemo to izbjeći i ne možemo vam ponuditi povrat novca kada se to dogodi.
Plaćanje
Nudimo različite mogućnosti plaćanja:
- Kupnja na račun
- VISA
- Mastercard
- Paypal (Uskoro dostupno
)
Kad primimo i obradimo vašu uplatu, u roku od 24 sata dobit ćete potvrdnu poruku putem email-a.
Ako niste primili poruku provjerite je li email u vašoj mapi s neželjenom poštom.
Vaše pitanje nije odgovoreno?
Pošaljite nam e-mail na prodaja@deko.hr
Informacije Proizvoda
Možete se prijaviti za primanje obavijesti kada proizvod ponovno primimo.
Slijedite sljedeće korake za primanje obavijesti:
- Pronađite svoj proizvod, koji vas zanima
- Kliknite na gumb “Obavijesti me“.
Sada ste se uspješno prijavili za automatski email i bit ćete obaviješteni čim ponovno primimo proizvod
Naš se asortiman neprestano proširuje. Možete pronaći razne proizvode u kategorijama kao što su dom i vrt, namještaj, igračke i igre, hardver i mnogi drugi.
Facebook grupe
Ukoliko mislite da objava nije prikladan za grupu ili krši pravila naše grupe, imate mogućnost prijaviti ga.
Imate mogućnost prijaviti na samom postu, tako ćemo izravno dobiti obavijest i možemo odmah reagirati.
Ako nekoliko osoba prijavi post, isti će biti automatski uklonjen.
Nadam se da smo Vam biti u mogućnosti pomoći s ovim odgovorom i rado ćemo odgovoriti na sva pitanja koja imate.
Imate mogućnost objaviti u anonimnu objavu u grupi. Tu su sve anonimne objave, koje se odobravaju od strane nas.
Ukoliko imate dodatnih pitanja, molimo Vas da nam se obratite i i radujemo se što ste Vi u našoj grupi.
Zbog činjenice da imamo grupe s više od 200.000 članova, koristimo automatizirane sustave koji odbijaju postove, komentare i članove.
Ovdje filtriramo određene riječi, medijske formate kao što su videozapisi.
Molim vas recite nam grupu u kojoj Vaš post nije prihvaćen tako da možemo detaljno pogledati.
Ako imate dodatnih pitanja, uvijek nam je drago pomoći i radujemo se što ste Vi u našoj grupi.
Zbog činjenice da imamo grupe s više od 200.000 članova, koristimo automatizirane sustave koji odbijaju postove, komentare i članove.
Ovdje filtriramo određene riječi, medijske formate kao što su videozapisi.
Molim vas recite nam grupu u kojoj Vaš post nije prihvaćen tako da možemo detaljno pogledati.
Ako imate dodatnih pitanja, uvijek nam je drago pomoći i radujemo se što ste Vi u našoj grupi.
Zbog činjenice da imamo grupe s više od 200.000 članova, koristimo automatizirane sustave koji odbijaju postove, komentare i članove.
Ovdje filtriramo određene riječi, medijske formate kao što su videozapisi.
Molim vas recite nam grupu u kojoj Vaš post nije prihvaćen tako da možemo detaljno pogledati.
Ako imate dodatnih pitanja, uvijek nam je drago pomoći i radujemo se što ćete Vi biti član naše grupe.
Marketinško partnerstvo
Deko Kuponi
Nažalost, nije moguće koristiti više od jednog vaučer koda po narudžbi.
Pri uplati, možete aktivirati polje za vaučer kod. Kada označite okvir za vaučer, postoji polje za umetanje koda vaučera. Popust se obračunava odmah.